Labdien,
Paldies, ka operatīvi ziņojāt par negadījumu. Ja mitrms ir saņemts no slapjas grīdas un viegli mitras ir tikai birstes un filtrs, tad tos nepieciešams kārtīgi izžāvēt. Drošības pēc jāžāvē arī robota netīrumu tvertne (tur iekšā ir putekļusūcēja motors) un robota birstu bloks (robotam paliekot tādā stāvoklī, lai ūdens netecētu dziļāk robotā). Ņemot birstes un filtru ārā no robota, jānodrošinās, lai ūdens, apgriežot robotu riteņiem gaisā, neietek dziļāk robotā, jo robota iekšienē ir elektronika (kā datorā) un tā nav hermetizēta lai izturētu apliešanu ar ūdeni. Pat ja šķiet, ka ūdens nav iekļuvis kur dziļāk, drošības pēc žāvēt vajadzētu ilgāku laiku, un tikai tad robotu darbināt.
Ja ir mazākās aizdomas, ka ūdens tomēr ir iekļuvis kur dziļāk, tad ir nekavējoties jāizņem robota akumulators un tuvākajās dienās robots jānogādā iRobot servisā.
Mūsu daudzu gadu pieredze iRobot Roomba servisā liecina, ka praktiski nekad robots nav gājis bojā, ja ir saņēmis nelielu mitrumu no slapjas grīdas. Bet ir bijuši gadījumi, kad robota elektronika ir tikusi nopietni bojāta, ja ūdens no augšas ir ietecējis robotā. Vēl ir tikuši bojāti robota birstu bloka un putekļusūcēja elektronikas bloki, kad cilvēki ir centušies robotu tīrīt ar mitru lupatiņu. Lūdzu ziņojiet kā veicās un jebkurā gadījumā ziniet, ka patreiz profilaktiskie un diagnostikas darbi mūsu klientiem tiek veikti bez maksas, bet vistrakākās robota apliešanas gadījumā problēmas ir atrisināmas par summu, kas daudzkārt zemāka par robota cenu.