Author Topic: Roomba 896 darbība  (Read 2864 times)

LeoLeo

  • Dalībnieks
  • *
  • Posts: 2
  • Karma: +0/-0
Roomba 896 darbība
« on: Decembris 31, 2018, 12:56:57 »
Labdien.
Jautājums, mums ir irobots roomba 896, bieži sākam novērot ka robots beidz darbu to neizpildot līdz galam. Respektīvi atgriežas savā mājiņā piem. 10min pēc darba sākuma, neiztīrot visu platību, neatkarīgi no tā vai ieslēgts manuāli vai caur mobilo aplikāciju. Šie laiki kad viņš pārtrauc darbu katru reizi atšķiras. Ar aci ir redzams, ka darbs tiešām nav paveikts, paliek netīras grīdas. Ja pēc šīs daba pārtraukšanas ieslēdzam atkārtoti, darbu paveic pilnībā iztīrot visu platību (~50m2). Pēc novērojumiem pilns darba cikls ir no 45min. līdz 1.5st. Robotam kopš iegādes vēl nav gads.
Kādēļ šāda problēma, vai jāgriežas servisa centrā? Cik nojaušu, tam tā nevajadzētu būt.
Paldies.

Ebads

  • Dalībnieks
  • *
  • Posts: 2
  • Karma: +0/-0
Re: Roomba 896 darbība
« Reply #1 on: Janvāris 10, 2019, 11:07:02 »
Sveiki,

Vai robotu lietojat ar iRobot Home mobilo aplikāciju? Izmantojot iRobot Home aplikāciju iespējams pieprasīt jaunāko programmatūras versiju robotam.

Vai tīrīšanas cikla laikā robota pārvietošanos starp telpām neierobežo virtualās sienas vai priekšmeti, kas atrodas tuvu durvīm vai durvju ejās? Priekšmeti, kas nav mēbeles, tiešā durvju tuvumā var apgrūtināt robota navigāciju starp telpām, piemēram, vairākkārtīgi mēģinot apbraukt kādu priekšmetu robots nevar izsekot sienai, lai iebrauktu jaunā telpā un pagarinātu tīrīšanas cikla ilgumu -  robots var uzskatīt, ka jātīra tikai viena telpa (10-15min), jo grūti atrast izeju no tās.

iRobot servisa centrā Rīgā, Bieķensalas ielā 21-B313 iespējams veikt robota diagnostiku un pārbaudīt, vai ar robota sensoriem un motoriem viss ir kārtībā.